Veelgestelde vragen

Kortingen en cadeaubonnen

Ik ben vergeten om mijn kortingscode toe te voegen, kan dit later nog verrekend worden?

Helaas is het niet mogelijk om de korting achteraf nog te verrekenen.

Ik wil mijn cadeaubon combineren met een kortingscode, is dit mogelijk?

Helaas is het in ons systeem niet mogelijk om een kortingscode te combineren met een cadeaubon.

Ik heb twee cadeaubonnen gekregen, kan ik deze beide bij één bestelling gebruiken?

Als je graag twee cadeaubonnen wilt gebruiken voor één bestelling, kun je contact opnemen met ons om het totaalbedrag op één cadeaubon te laten zetten.

Retourneren

Hoe kan ik retourneren?

Hiervoor verwijzen we naar onze verzending en retourneren pagina.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?

De retours worden binnen maximaal twee weken na ontvangst verwerkt, maar vaak gebeurt dit al veel sneller!

Kunnen jullie mij een retourlabel bieden?

De retourkosten zijn voor de klant. Een retourlabel mag bij het dichtstbijzijnde pakketpunt gekocht worden, het maakt niet uit of dit bij een postNL, DHL, DPD, etc. is. Ook heb je in de track en trace mail een link toegestuurd gekregen, waarmee je een retourlabel kunt kopen.

Kan ik ook retourneren of ruilen vanuit buiten de EU?

Het is mogelijk om te retourneren vanuit buiten de EU. Echter moeten er inklaringskosten betaald worden. Deze kosten zijn voor rekening van de klant. De kosten variëren tussen de twintig en zestig euro. Hierdoor is het niet mogelijk om artikelen te ruilen.

Kan ik producten van verschillende bestellingen in eenzelfde pakket retourneren?

Ja, het is mogelijk om dit in eenzelfde pakket te retourneren. Hier moeten dan wel beide pakbonnen in zitten zodat we beide retouren kunnen verwerken.

Levering

Wat gebeurt er als ik mijn pakketje niet (op tijd) ophaal bij een pakketpunt?

Als je het pakket niet op tijd ophaalt, wordt het aan ons geretourneerd en brengen we opnieuw verzendkosten in rekening. We vragen je daarom om je pakket op te halen.

Ik heb een verkeerd/beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Het spijt ons dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice via info@sparkleanddream.nl en stuur een foto van wat je hebt ontvangen en een foto van de pakbon. We zullen je zo goed mogelijk te hulp staan.

Is het mogelijk om een expreslevering aan te vragen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een bestelling via expreslevering te versturen.

Ik zie dat ik mijn adres verkeerd heb ingevuld, wat moet ik doen?

Het adres kan aangepast worden totdat de bestelling is ingepakt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan kijken we of het nog mogelijk is om het adres aan te passen.

Sale

Ik wil graag een turnpakje retourneren, maar ik heb het in de sale gekocht. Is dit mogelijk?

Het is mogelijk om een turnpakje uit de sale te retourneren. Het geld wordt dan niet teruggestort, maar je krijgt in plaats daarvan een cadeaubon met daarop het bestede bedrag. Het is ook mogelijk om het turnpakje te ruilen naar een andere maat.

Ik heb een turnpakje gezien in de sale dat ik graag wil hebben, maar mijn maat is er niet meer. Komt deze nog terug op voorraad?

Turnpakjes die in de sale zijn, komen niet terug in de collectie. Wel raden we aan om je mailadres achter te laten bij het uitverkochte turnpakje. Het kan namelijk dat dit turnpakje geretourneerd wordt door iemand anders, waardoor we er toch nog eentje terug op voorraad krijgen.

Clubs

Kan ik ook een collectie turnpakje als clubpakje bestellen?

Ja dit is mogelijk, deze mogen gewoon besteld worden via de website.

Vanaf hoeveel turnpakjes kunnen we een eigen ontwerp laten maken?

Dit is mogelijk vanaf 25 stuks. Onder de 25 stuks hebben jullie keuze uit de collectiepakjes van de website.

Mijn clubpak gaat uit de collectie, wat nu?

Voor clubs is het mogelijk om deze turnpakjes na te bestellen. De prijs wordt dan weer de originele prijs en de levertijd is ongeveer 12 weken.

Krijg ik extra korting op collectiepakjes als ik deze voor een club bestel?

Er is geen speciale kortingscode voor clubs die uit de collectie bestellen.

Hoe zit het met passen van de turnpakjes?

Voor het passen kun je het turnpakje wat aangeraden wordt door jullie contactpersoon bestellen via de website en daarna retourneren. Als dit ook het turnpakje is waar jullie interesse in hebben, kunnen jullie het houden en later aanvullen met een nabestelling.

Overige vragen

Hoe lang duurt het voordat mijn mail beantwoord wordt?

Binnen 2-3 werkdagen worden alle mails beantwoord. LET OP: Stuur altijd je ordernummer mee, zonder het ordernummer kunnen wij de bestelling niet opzoeken. Wil je graag nóg sneller antwoord? Dan zijn wij ook bereikbaar via 06 – 40 77 14 02.

Wanneer kan ik jullie telefonisch bereiken?

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Moet ik een afspraak maken om langs te komen in de winkel?

Het is niet nodig om een afspraak te maken (dit is wél nodig wanneer je als club langs wil komen). We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Ik wil graag een turnpakje kopen, maar mijn maat is uitverkocht. Weten jullie wanneer deze weer op voorraad komt?

Helaas weten wij nooit precies wanneer wij weer nieuwe voorraad ontvangen. We raden aan om je mailadres achter te laten bij het uitverkochte turnpakje. Wanneer deze dan terug op voorraad komt, krijg je direct een mail!

Wat is een open weekend?

In een open weekend kun je bij ons een tijdslot reserveren waarin je turnpakjes kunt komen passen.

Kan ik mijn order annuleren?

Alles wordt zo snel mogelijk ingepakt. Daardoor is het niet mogelijk om de order te annuleren.

Kan ik wijzigingen aanbrengen in een al geplaatste bestelling?

Op dit moment is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen in een reeds afgeronde bestelling. Als het mis is gegaan, vragen we je de gewenste artikelen te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

  • Sparkle & Dream
  • Van Voorst tot Voorststraat 65A
  • 5262 AM Vught
  • info@sparkleanddream.nl
  • 06 - 40 77 14 02